نوبت دهی: 02155419151
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/17 - 10:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان روزبه در مسابقات تنیس خاکی و داژبال بانوان جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران درخشید

یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه، قهرمانی پریناز پارچه باف در تنیس خاکی و سومی تیم داژبال بانوان این بیمارستان را در مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش تبریک گفت.

بیمارستان روزبه در تیم داژبال و تنیس خاکی بانوان درخشید

به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، در مسابقات ورزشی اخیر، تیم‌های بانوان بیمارستان روزبه عملکرد درخشانی داشتند. سه شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ تیم داژبال بانوان روزبه در میان ۱۶ تیم شرکت کننده، موّفق به کسب مقام سوم شد. همچنین پریناز پارچه باف، عضو تیم تنیس خاکی بیمارستان، با کسب مقام اول در مسابقات تنیس خاکی، افتخار بزرگی برای بیمارستان رقم زد. این موّفقیت‌ها نشان از تلاش‌های بی‌وقفه و روحیه همدلی اعضای تیم‌های ورزشی بیمارستان روزبه دارد.
یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان ضمن ابراز خرسندی گفت: ما به مبحث سلامتی و ورزش همکاران اعتقاد خاصی داریم و معتقد هستیم که در این زمینه باید سرمایه گذاری و حمایت کنیم؛ به همین دلیل تیم‌های ورزشی آقایان و بانوان در بیمارستان در رشته‌های مختلف تشکیل شد.
رئیس و مدیر بیمارستان نیز به دلیل حمایت و همراهی با کارکنان در مسابقات ورزشی فوتسال نیز عضو تیم هستند که نشان از اهمیت به ورزش است. با توّجه به اینکه ورزش باعث آرامش، سلامتی، انگیزه، تقویت روان و دستیابی به شادابی و نشاط و افزایش روحیه کار تیمی می‌شود. در جشنواره تربیت بدنی بیمارستان روزبه به صورت فعال مشارکت داشته است.
همچنین بیمارستان روزبه برای امکانات لازم ورزشی نیز قدم برداشته است و در رشته داژبال که ۱۶ تیم در دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت کردند تیم بانوان بیمارستان روزبه مقام سوم را کسب کرد و همچنین پریناز پارچه باف در مسابقات تنیس خاکی مقام اوّل را کسب نمود که به همه کارکنان بیمارستان تبریک عرض می‌نماییم. دستیابی به این مقام بسیار ارزشمند است و نشان از روحیه، همدلی، نشاط و کار تیمی خوب بانوان بیمارستان است و جای تقدیر دارد و امیدواریم در ادامه مسابقات سایر رشته‌ها نیز مقام‌های برتری را کسب کنند.

  • گروه خبری : سرویس خبری,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 280076
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

تصاویر

بیمارستان روزبه در تیم داژبال و تنیس خاکی بانوان درخشید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه