جلسه آموزشی تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در بیمارستان روزبه
جلسه آموزشی تکریم مراجعین و حقوق گیرندگان خدمت توسط مدیر بیمارستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، جلسه آموزشی تکریم مراجعین و حقوق گیرندگان خدمت توسط مدیر بیمارستان در روز شنبه 14 بهمن 1402 برای ارتقای رضایتمندی مراجعین و قدردانی از تلاش های نیروی انسانی یکی از اولویت های مهم بیمارستان روزبه است که در جلسه آموزشی که با حضور یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان، سوپروایزرین، سرپرستاران و مسئولین واحدهای پشتیبانی و پاراکلینیکی برگزار گردید.بر روحیه کار تیمی و مشارکتی و نقش همه همکاران در ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین عزیز تأکید شد.
مدیر بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات اساتید، رزیدنت ها، پرستاران، کارکنان پشتیبانی و پاراکلینیکی در زمینه خدمات دهی مطلوب و ارتقای مستمر کیفیت خدمات به مراجعین محترم قدردانی کرد و عنوان نمود با برنامه ریزی های علمی و مدون انجام شده در این بیمارستان، همواره تلاش بر این است که با ارتقای فرآیند ها و تأمین امکانات و شرایط بهینه بتوانیم خدمات دهی بستری به مراجعین داشته باشیم. وی همچنین به مواردی مانند آموزش به بیماران، منشور حقوق بیماران سیستم های نوبت دهی الکترونیکی و غیر حضوری درمانگاه ها و ارتقای خدمات تغذیه و ارتقای خدمات هتلینگ و لباس بیماران و... اشاره و عنوان کرد باوجود سختی کار همکاران در زمینه ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان، خوشبختانه این مرکز در زمینه رعایت حقوق گیرندگان خدمت رتبه اول را در بین بیمارستان ها کسب کرد که نشان از تعهد، مسئولیت پذیری، کار تیمی و تلاش مستمر همه همکاران در بیمارستان است و به همه عزیزان خدا قوّت می گویم.
در پایان مسئولان بخش ها و واحدها نظرات و پیشنهادها خود را در جهت بهبود مستمر فرآیندها عنوان کردند.
https://pr.tums.ac.ir/ZbYqo
Telegram: @roozbehhospital
Instagram.com/tums.roozbeh/
ارسال به دوستان