نشست صمیمانه مدیر بیمارستان روزبه دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان خدمات؛ تأکید بر تلاش، حقوق گیرندگان خدمت و انگیزه و حس خوب کارکنان در محیط کاری و خانواده
یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه در یک نشست صمیمانه با کارکنان خدمات، بر قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان و روحیه کار گروهی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ نشستی با کارکنان خدمات برگزار شد. یوسف مسعودیان با ابراز نقش و ارزش نیروهای انسانی به عنوان سرمایههای اصلی سازمان، از زحمات و تلاشهای صادقانه و متعهدانه کارکنان تقدیر کرد. همچنین به اهمیت ارتباطات مؤثر و آموزشهای مستمر در محیط کاری در جهت تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.
در گفتگوی خود، مدیر بیمارستان اظهار داشت: اهمیت به مشکلات و سختی کار کارکنان خدمات از اولویتهای وی است. آرامش، انگیزه و روحیه کار گروهی و مشارکت همه کارکنان در ارتقای عملکرد سازمان مهم است و زحماتشان درخشان است. او افزود در طی یکسال و نیم اخیر عملکرد کارکنان خدمات بسیار مطلوب بوده که در اکثر مواقع مورد تشویق مراجعین قرار گرفته و شکایتی از کارکنان خدمات در واحد شکایات ثبت نشده است که این نشان از تلاش، حسن نیت، تعهد و مسئولیتپذیری کارکنان در انجام وظایفشان است.
مدیر به کارکنان تأکید کرد که با همدیگر همکاری، همدلی و همفکری داشته باشند و در فعالیتهای سازمان مثل همیشه مشارکت فعال داشته باشند. کارکنان خدمات نیز پیشنهادهای خود را مطرح و از برگزاری این نشست تشکر کردند.
در پایان، تجلیل از کارکنان خدمات با اهدای لوح تقدیر و هدایایی انجام شد. همچنین از زحمات سی ساله بخشی از کارکنان خدمات که به افتخار بازنشستگی نائل شدند قدردانی شد.
ارسال نظر