نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1401/06/15 - 11:10
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فرزندان سه قلو بهمراه خانواده در بیمارستان روزبه و تقدیر مدیر بیمارستان از همکار متعهد و مهربان و پدری مسئولیت پذیر و اخلاق مدار

نشست صمیمی یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه با همکاران واحد مدارک پزشکی و پذیرش (مدیریت اطلاعات سلامت) و اهدای جوایز به فرزندان سه قلو

مدیر بیمارستان روزبه در نشست با همکاران واحد مدارک پزشکی و پذیرش گفت: داشتن اخلاق حرفه ای ،مسئولیت پذیری و ارتباط موثر، در کنار پاسداشت خانواده از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، در ادامه دورهمی های ادواری مدیر بیمارستان با واحدهای مختلف روز پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ جلسه صمیمی با همکاران واحد مدارک پزشکی و پذیرش(مدیریت اطلاعات سلامت) برگزار شد.
در این جلسه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات همکاران واحد مدارک پزشکی و پذیرش گفت: واحد پذیرش به عنوان خط مقدم خدمت رسانی به مراجعین علاوه بر ثبت و ضبط دقیق مشخصات فردی و احراز هویت صحیح بیماران و مددجویان، در رفتار و ارتباط خود به نحو شایسته ای با مراجعین رفتار کنند تا احترام و کرامت مراجعین به این مرکز بصورت مستمر ارتقا یابد که این خود مستلزم داشتن مهارت بالای ارتباطی و علمی و اخلاق حرفه ای و تعامل سازنده است که خداروشکر همکاران بیمارستان روزبه توانسته اند به نحو شایسته ای این رفتار حرفه ای را داشته باشند.و به این مهم همیشه توجه ویژه ای دارند.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت کار سایر قسمتهای دیگر از جمله واحد بایگانی اسناد و مدارک و پروندها، کدگذاری پرونده های بیماران، آمار و شاخص های بیمارستانی،اسکن پروندها و ... گفت: اهمیت این واحدها بر کسی پوشیده نیست  به نحوی که واحد( مدیریت اطلاعات سلامت) نقش حافظه بیمارستان را دارد.
در ادامه این مراسم از امیر طاهری همکار با اخلاق واحد پذیرش و مدارک پزشکی به پاس ارتباط موثر با مراجعین و تکریم خانواده با اهدای لوح در حضور اعضای خانواده اش قدردانی شد و هدایایی نیز به فرزندان سه قلو ایشان از طرف مدیریت بیمارستان اهدا شد.
همکاران واحد مدارک پزشکی و پذیرش از برگزاری نشست صمیمی با مدیر بیمارستان احساس رضایت کردند و برگزاری چنین جلساتی را باعث افزایش رضایت شغلی و همدلی بیشتر بین همکاران دانستند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 217591
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *