نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/08 - 07:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 111
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه

مراسم روز کارمند و هفته دولت روز چهارشنبه 7 شهریور 1403 با حضور دکتر امیرحسین جعفری، رئیس، یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، فتانه عبدی مترون و مسئولان واحدها و کارکنان بیمارستان ،روز کارمند گرامی داشته شد.

مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه
به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان روزبه، روز چهارشنبه ۷ شهریور در مراسمی با حضور دکتر امیرحسین جعفری، رئیس، یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، فتانه عبدی مترون و مسئولان واحدها و کارکنان بیمارستان ،روز کارمند گرامی داشته شد.
در این مراسم دکتر امیرحسین جعفری رئیس بیمارستان روزبه روز کارمند را به کلیه کارکنان بیمارستان تبریک گفت و بیان داشت نیروی انسانی رکن اساسی هر سازمانی است و برای پیشبرد اهداف هر سازمانی لازم است همدلی بیشتری بین کارکنان برقرار باشد که خوشبختانه این مهم در بین همه همکاران بیمارستان روزبه وجود دارد که جای تقدیر دارد.
در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای مستمر کارکنان، روز کارمند را به همه همکاران در بیمارستان تبریک گفت. وی افزود کار تیمی،تعهد،مسئولیت پذیری و تلاش همه همکاران در پیشبرد اهداف سازمانی و بیمارستان بسیار اثرگذار بوده و نتیجه آن خدمات دهی بهتر به هموطنان عزیز و پیشرفت مستمر بیمارستان روزبه است.
این مراسم با اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌ جمعی به پایان رسید.
 
  • گروه خبری : سرویس خبری,مناسبت ها,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 276372
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه مراسم روز کارمند و هفته دولت در بیمارستان روزبه

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *