نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 10:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه

افتتاح کافه تریا، انواع غذاهای گرم و سرد، نوشیدنی های گرم و سرد در بیمارستان روزبه، گامی به سوی بهبود خدمات رسانی مراجعین و کارکنان است.

افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه

به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در خبری خوش برای بیماران و همراهان بیمارستان روزبه، کافه تریای این بیمارستان با امکانات و تنوع غذایی و نوشیدنی سرد و گرم افتتاح شد.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان گفت: این کافه تریا با هدف ارتقای سطح خدمات و ایجاد فضایی آرام و دلنشین برای مراجعین و همراهان و کارکنان در محیط بیمارستان طراحی و راه اندازی شده است.
در این کافه تریا انواع غذاهای گرم و سرد، نوشیدنی‌ های گرم و سرد، میان وعده‌ ها و دسرها با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه و عرضه می‌ شود.
همچنین منوی کافه تریا به گونه‌ ایتنظیم شده است که نیازهای تغذیه‌ ایمراجعین با شرایط خاص را نیز پوشش دهد.
بیمارستان روزبه امیدوار است با ارائه این خدمات، بتواند به بهبود روحیه و آرامش مراجعین همراهان و کارکنان کمک ارزنده کند و لحظات دلپذیرتر را برای آن‌ ها فراهم آورد.

  • گروه خبری : سرویس خبری,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 277521
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه افتتاح کافه تریا در بیمارستان روزبه

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *