دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/01/24 - 09:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران

جلسه‌ای در جهت حقوق گیرندگان خدمت با حضور یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان، اعضای تیم درمان، پشتیبانی، پرستاری و سایر مسئولان در بیمارستان روزبه برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه ، روز شنبه ۲۳ فروردین‌ ۱۴۰۴، جلسه‌ای در جهت حقوق گیرندگان خدمت با حضور یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان، اعضای تیم درمان، پشتیبانی، پرستاری و سایر مسئولان در بیمارستان روزبه برگزار شد.
در این نشست بر اهمیت ویژه مراجعین به عنوان محور اصلی ارائه خدمات تأکید شد و لزوم توجه هم‌زمان به کیفیت خدمات، احترام به مراجعین و رعایت استانداردهای اعتباربخشی مورد بررسی قرار گرفت.
یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان روزبه، در این جلسه اظهار داشت: «زمانی که کار تیمی به درستی انجام شود و تمامی اعضای مجموعه خود را در قبال مراجعین مسئول بدانند، خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌شود. بیمارستان روزبه همواره بر رعایت دقیق استانداردهای ملی اعتباربخشی تأکید داشته و در حال حاضر، این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.» در راستای ارتقای خدمات، بروزرسانی‌های لازم در وب‌سایت بیمارستان جهت اطلاع‌رسانی دقیق‌تر به مراجعین انجام شده است. اطلاعاتی همچون برنامه حضور پزشکان در درمانگاه‌ها، نحوه دسترسی بیماران و همراهان به پزشک معالج و سایر خدمات آموزشی مرتبط، به‌صورت شفاف در اختیار مراجعین قرار گرفته است.
از دیگر محورهای مطرح‌شده، توجه ویژه به فرآیندهای خانواده‌درمانی بود. در این جلسات، پزشک معالج ضمن ارتباط مستقیم با خانواده بیمار، آن‌ها را از روند درمان آگاه کرده و اطلاعات ضروری را دریافت می‌کند. این فرآیند علاوه بر کمک به درمان بهتر، به خانواده‌ها اطمینان خاطر و حس مشارکت در مراقبت از عزیزانشان می‌بخشد. همچنین، درباره مسائل رفاهی، پوشش بیماران، حریم خصوصی، منشور حقوق بیماران، رضایت آگاهانه و آموزش به مراجعین و همراهان، نکات و تأکیدات لازم ارائه شد. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جلسات مشابه به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد تا نظارت و بهبود خدمات با تداوم بیشتری پیگیری شود.
در پایان مسئولان بخش ها و واحدها نیز پیشنهادات خود را درخصوص حقوق گیرندگان خدمت و فرآیندهای مربوطه ارائه کردند.

  • کد خبر : 293658
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

تصاویر

تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران تمرکز ویژه بیمارستان روزبه بر ارتقای کیفیت خدمات مراجعین با تأکید بر کار تیمی، آموزش، و احترام به حقوق بیماران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه