نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/22 - 15:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد

برنامه زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه با حضور دکتر امیرحسین جعفری رئیس بیمارستان روزبه، امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی و دکتر یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان بیمارستان با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش روحیه نشاط و شادابی سه شنبه 20 شهریور 1403 از ساعت 9 در محوطه بیمارستان برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه،  برنامه زنگ نشاط و سلامت با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش روحیه نشاط و شادابی و با مربیگری سید محمد موسوی کارشناس مدیریت تربیت بدنی سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در محوطه بیمارستان برگزار شد.
دکتر جعفری رئیس بیمارستان در حاشیه این برنامه گفت: بیمارستان روزبه قطب سلامت روان جامعه است و طبیعتا یکی از راهکارهای بهبود سلامت روان افراد ورزش است.
وی نقش ورزش هوازی و برنامه زنگ نشاط و سلامت را برای ارتقا فرهنگ ورزش مهم شمرد و همچنین جشنواره ورزشی کارکنان را فرصت ارزشمند و گران بهائی دانست که موجب ارتقا نشاط و سلامتی همکاران می‌شود و از تمام همکاران  برای شرکت در مسابقات دعوت کرد.
شایگان راد در خصوص آغاز برنامه‌های زنگ نشاط و سلامت به صورت مستمر و هفتگی در سراسر دانشگاه با هدف ایجاد فضایی شاد و صمیمی و جذب همکاران برای شرکت در برنامه‌های ورزشی – تفریحی خبر داد و گفت: اولین برنامه در بیمارستان روزبه برگزار شد و مورد استقبال خوب همکاران و حتی بیماران قرار گرفت.
مدیر تربیت بدنی در ادامه اعلام کرد: جشنواره ورزشی کارکنان از ۲۴ شهریور ماه آغاز و اختتامیه این جشنواره در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد و از تمامی کارکنان دانشگاه برای حضور در این جشنواره و همچنین سومین همایش پیاده روی که سه شنبه ۲۷ شهریور ماه برگزار می‌شود،  دعوت کرد.
در ادامه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه اهمیت بحث سلامت کارکنان را ارزشمند دانست و نقش ورزش در میزان انگیزه، روحیه  و سلامت کارکنان را تاثیرگذار شمرد و از مدیریت تربیت بدنی برای برگزاری زنگ نشاط و سلامت تشکر کرد و خواستار استمرار این برنامه‌ها در بیمارستان شد.
وی همچنین از اشتیاق کارکنان بیمارستان روزبه برای حضور در جشنواره ورزشی هفته تربیت بدنی خبر داد.

  • گروه خبری : سرویس خبری,خدمات سلامت,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 277334
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد زنگ نشاط و سلامت در بیمارستان روزبه به صدا در آمد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *