نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/18 - 10:15
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم بازنشستگی گلنار دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه

مراسم بازنشستگی گلنار دوستی از کارکنان خدمات با حضور یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان، مسئولین واحدها و کارکنان خدمات برگزار شد.

مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه

به گزارش  روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، روز پنج‌ شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ گلنار دوستی به مقام بازنشستگی نائل شد. در این مراسم یوسف مسعودیان، مدیر بیمارستان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت و سلامتی برای وی، از دقت و سعی و تلاش گلنار دوستی برای خدمت‌ رسانی صادقانه به بیماران بیمارستان تقدیر کرد و گفت ایشان از نیروهای انسانی متعهد، دلسوز، مسئولیت پذیر و خوش اخلاق هستند و ضمن آرزوی بهترینها برای وی، عنوان نمودند، بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و آغازی برای زندگی جدید است و ابراز امیدواری کرد که این دوره زندگی از پربارترین و با نشاط‌ ‌ ترین مراحل زندگی پرثمر او باشد.
همچنین در این مراسم همکاران، خاطرات خوبی که با وی داشتند را یادآوری کردند، گلنار دوستی نیز از مسئولین بیمارستان و همه همکاران برای برگزاری و حضور در این مراسم که باعث خوشحالی ایشان شد تشکر کرد.
در پایان با اهدای گل و هدایا از او، قدردانی شد.

  • گروه خبری : سرویس خبری,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 276973
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه مراسم بازنشستگی گلناز دوستی، کارمند خدمات دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *