نوبت دهی: اینترنتی - تلفنی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/05 - 00:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
وی در این پیام ضمن آرزوی موفقیت برای دولت در تحقق برنامه‌ ها و اهداف پیش رو، روز کارمند را به تمامی کارمندان دانشگاه به ویژه همکاران محترم بیمارستان روزبه تبریک گفت و از تلاش‌ ها و زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کرد.
وی تصریح کرد کارمندان و نیروی انسانی، ستون‌ های اصلی و پشتوانه‌ های استوار هر سازمانی هستند. در بیمارستان روزبه کارکنان متعهد و پر تلاش ما نقش به‌ سزایی در تحقق اهداف آموزشی، پژوهشی، درمانی و توسعه‌ ای دارند. آنان با احساس مسئولیت و وجدان کاری بالا همواره در مسیر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مراجعین محترم تلاش کرده و باعث شده‌ اند که بیمارستان روزبه، به یکی از بیمارستان‌ های برتر تبدیل شود.
ایشان در پایان خاطرنشان کردند که تلاش برای سازمانی بهتر و توسعه و پیشرفت همیشگی، هدفی است که همه ما به آن پایبند هستیم و امیدواریم که با وجود کارکنان متعهد، دلسوز و مسئولیت پذیر و تلاش و کار تیمی در مسیر اهداف دانشگاه و بیمارستان و ارائه خدمات بهینه به هموطنان عزیز گام‌ های موثر برداریم.

  • گروه خبری : سرویس خبری,مناسبت ها,مدیریت بیمارستان
  • کد خبر : 276052
سمانه ثقفی
تهیه کننده:

سمانه ثقفی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *